Den perfekta packningen har anlänt

Var inte alls särskilt längesedan jag satt här och filosoferade över hur man fixar den perfekta packningen med en förhoppning att någon gång i framtiden lyckas. Och nu är den redan här! Jag har nämligen kommit fram med en ny teori om hur man bygger upp den perfekta packningen. Man väljer ut ett plagg som sätter tonen och sen ska alla plagg matcha med nyckelplagg. På så sätt passar alla plagg också med varandra och det blir lätt att förändra beroende på väder och aktivitet. Till helgens packningen blir det min gröna favoritkjol från Whyred som sätter tonen. Det ultimata plagget!

Kommentarer
Postat av: Karin

Så gör jag men det halkar alltid med nåt annat :P Har haft mina randiga shorts som tonsättare i flera veckor nu..

2010-07-16 @ 14:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback