Bloggen återupplivas, och förnyas..

Som man som läsare antagligen lätt noterat har denna blogg legat lite på is under en perios. Varför? Total avsaknad av uppfinningsrikedom och inspiration hos författaren. Nu sitter jag dock här med en egen älskad dator i knät som nybliven student och inser att det här med skrivande kommer jag sakna när nu skolan tagit slut. Vad göra? Jag planerar att återuppliva bloggen men i lite ny tappning. Eftersom jag inte tror att någon kommer sörja förlusten av det-hät-gjorde-jag-idag-blogg kommer denna blogg (förhoppningsvis) innehålla lite längre inlägg men mer sällan. LIte krönika-stuk på det hela är tanken. Och framför allt kommer den vara till för att jag ska få lite utlopp för skrivarlusten som faktiskt faller på ibland. Läs gärna om du tycker det är intressant.. men tycker du att mina åsikter och inlägg i livsdebatten är ointressanta och dumma föreslår jag att du lägger tiden på något annat.

Nu får vi se om jag klarar att hålla mig till min egen idé. Det återstår att se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback