Otursförföljd

Jag har ett otursförföljt armband. Det är väl tacken för att det är precis vad jag letat efter länge. KÖpte det vid Gruvan för 30 spänn. En vecka senare gick gummibandet sönder men tapper som jag var köpte jag i onsdags en ny tråd och ett spänne (för att slippa slitet-gummibands-problemet) för mer än dubbelt så mycket som armbandet kostade. Nöjd som jag var hade jag förstås på mig det både torsdag och fredag. På lördag morgon upptäckte jag dock att jag inte längre hade det på mig, detta utan att minnas att jag tagit av mig det när jag lagt det... Man får hoppas att det finns någon lycklig person som går runt i Uppsala med ett vitt pärlarmband. Annars ligger det väl nedtrampat i leran. :(
I lördags köpte jag nya pärlor på Panduro och har gjort ett nytt armband som ser nästan likadant ut. Hoppas detta får ett bättre öde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback